KAKAV JE SURADNIK
MARKO JURIČEV MARTINČEV?


Što kažu moji klijenti i suradnici?


  • D-Marin je velika poslovna organizacija i u radu tražimo ozbiljnost i profesionalnost. U suradnji s Markom, na kreiranju personaliziranih B2B proizvoda, dobila sam upravo to. Jasna komunikacija, razumijevanje standarda našeg brenda i fokus na rezultat – sve je bilo na visokoj razini, a naši klijenti i gosti su bili oduševljeni autohtonim hrvatskim poklonima. Suradnja je bila vrlo ugodna i veselim se novim projektima koje ćemo razviti zajedno.
    Maria Veledar
    Marketing officer u D-Marin
  • Hotel Olympia velika je poslovna organizacija i potrebni su nam suradnici koji razumiju posao. Od razvoja personaliziranih proizvoda do prijave na natječaj – važno nam je raditi s nekim tko razumije i strategiju i praksu. Dobio sam upravo to. Suradnja je bila profesionalna, ali i jednostavna, bez suvišne komplikacije – onako kako i hotel ovakve razine zaslužuje.
    Darko Bastić
    General manager hotela Olympia
  • Kada poslovanje preraste svoje početne okvire, potrebni su ključni zaokreti i zahtjevne promjene. Marko ih se nije bojao – prihvatio ih je s punom predanošću i tako smo krenuli u redefiniciju strategije i brenda Fjok.
    Fjok kakvog danas poznajemo nastao je uz puno promišljanja, ali i onog što je najvažnije - dosljedne provedbe. Ono što posebno cijenim jest da se uz poslovnu suradnju razvilo i međusobno povjerenje, koje je pokazalo da pravi rezultati nastaju kada se spoje profesionalizam i ljudskost.
    Marko danas svojim poslovnim primjerom i daljnjim razvojem istinski može pokazati sve ono kroz što je i sam prošao.
    Tanja Roca Periša
    Vlasnica ex. marketinške agencije Deeshpet
  • Marka sam upoznala kroz rad na projektu brending strategije kojeg sam vodila i ugodno me je iznenadio svojim jasnim mislima i izravnom, ali ugodnom komunikacijom, uvijek uz strpljenje i otvorenost za različite ideje.
    Marko zna slušati, postaviti prava pitanja i iz apstraktnih pojmova i strategije brzo prijeći na praktičnu implementaciju projekata.
    Pouzdan je i predan poslovni partner, a kada se postave ciljevi - energično, dosljedno i uporno radi na njihovom ostvarenju. Suradnja s Markom donosi osjećaj stabilnosti, sigurnosti i povjerenja!
    Mira Lepur
    Stručnjakinja za strateško planiranje, projektni menadžment i place brending, vlasnica PlaceMind-a.
  • S Markom sam započeo poslovnu suradnju na rebrandingu njegovog Fjok-a, poklon galerije. Brzo je izložio svoje zahtjeve i postavio jasne ciljeve tako da je u startu cijeli proces kod oblikovanja bio dosta brz. Uvažavao je prijedloge, ali je pokazao i svoje kreativno razmišljanje kod izvedbe projekta te je aktivno sudjelovao u njegovoj finalizaciji.
    Njegove komunikcijske vještine su se posebno istaknule na sljedećim većim projektima: uređenja javnih površina i brandinga mjesta – tu sam vidio njegove koordinacijske sposobnosti da poveže ljude, ideje i izvedbu u jednu jasnu priču. Suradnja s Markom na projektima je u opuštenoj atmosferi u kojoj se otvoreno i jasno razgovara o projektima, kojima se pristupa ozbiljno i dolazimo do željenog rezultata. Dobra i jasna suradnja je i ključ dobrog uspjeha . Trenutno su u planu novi projekti i neki novi izazovi.
    Antonio Šunjerga
    Diplomirani dizajner, vlasnik ASD dizajn studija
Made on
Tilda